skipnavigation

ASIAKASPALAUTTEET

Customer Care

Haluamme kehittää palveluamme, anna palautetta matkastasi tai saamastasi palvelusta. Pyrimme vastaamaan sinulle viimeistään 7 päivän kuluessa. Lähetäthän mahdollisen reklamaation viimeistään 3 kuukauden kuluessa matkasi päättymisestä.

 

Sana on vapaa, anna positiivista tai negatiivista palautetta:

customercare@carlsonwagonlit.fi

 

Carlson Wagonlit Travel

Customer Care

Ruoholahdenkatu 23

00180 Helsinki

 

Huomioitahan että matkatoimistona emme pysty vaikuttamaan seuraaviin matkan yksityiskohtiin:

 

- Matkatavarat ja niihin liittyvät asiat (ota yhteyttä suoraan palveluntuottajaan)

- Vakuutusasiat (ota yhteys yrityksesi HR-osastoon)

- Myöhästymiset tai peruutukset (ota yhteyttä suoraan palveluntuottajaan).

 

Linkki Finnairin asiakaspalautteisiin